22 czerwca 2013

Dużo nowych informacji


18 czerwca miał miejsce drugi dzień wizyty we Francji. Początek dnia wraz z delegacją, na którą składa się Etienne Schneider, minister gospodarki i handlu zagranicznego, i Jean-Marie HALSDORF, minister obrony odwiedzili Salon International de l'Aéronautique et de L'Espace, Paris-Le Bourget , lub po prostu Paris Air Show. Najstarsze i największe Air Show odbywa się w nieparzystych latach na lotnisku Bourget Le w północnej części stolicy Francji.


Książę i księżna odwiedzili stoisko Luksemburga, gdzie znajdowały się bardzo praktyczne rzeczy, używane na co dzień.



Wilhelm przeleciał się nawet Eurofighter'em (symulatorem lotów), a z żoną wsiadł do awionetki.



 Podobno delegacja udała się do Tuluzy na resztę dnia, choć nie jestem pewien, co dokładnie było na porządku dziennym już dziś i co będzie tam jutro, gdy będą one również odwiedzić Lyon. (Musimy tylko pokryć to wszystko w jutrzejszym postu.)


Na targach zebrało się kilka tysięcy ludzi.


Księżna wyglądała bardzo ładnie. 


21 czerwca Wielki Książę Henri, Wielka Księżna Maria Teresa orz książę Wilhelm i księżna Stephanie uczestniczyli w kolacji na cześć wolontariuszy pracujących podczas Igrzysk Małych Państw.


Księżna kolejny raz nosiła nową sukienkę marki ISSA. Na zdjęciu w innym kolorze. 


Wczoraj odbyła się parada z okazji Święta Narodowego. Dziś uroczystości odbywają się w całym Luksemburgu. W piątkowy wieczór zgodnie z tradycją mieszkańcy Colmar-Berg, gdzie mieści się dom rodziny książęcej Château de Berg, udali się na coroczną paradę z rynku miasta aż do zamku książęcego, gdzie zostali przywitani przez rodzinę wielkoksiążęcą.

 

2 komentarze:

  1. moim zdaniem, Stephanie to prześliczna dziewczyna, ale szkoda, że nie potrafi sie ubrać :( niektóre jej stylizacje są ok, ale tylko niektóre....

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie przypadł mi do gustu styl ubioru Stephanie rzadko podobają mi się jej stylizacje..bardzo byłam rozczarowana jej suknią ślubną.Najbardziej podobała mi się strój który miała do ślubu cywilnego.I jedna z sukienek,którą miała na koronacji w Holandii.Ja jestem zwolenniczką stylu księżniczki Magdaleny ze Szwecji.Pomimo krytyki bardzo podobała mi się suknia ślubna Księżniczki Magdaleny jak będę wychodzić za mąż to skopiuję suknię Magdaleny:)

    OdpowiedzUsuń